Dnia 29.05.2017r o godzinie 6 rano uczniowie klasy VI wraz z wychowawcą Grażyną Rosiak, opiekunem Mariolą Grochot i Panem przewodnikiem wyjechali na wycieczkę do Wrocławia. po przyjeździe na miejsce zwiedziliśmy przepiękną gotycką Archikatedrę św. Jana Chrzciciela, w której znajdują się największe organy w Polsce i jedne z największych na świecie, wrocławski rynek i jego kolorowe kamieniczki, nadające temu miejscu niesamowity urok. Następnie udaliśmy się do Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego, mijając po drodze Most Tumski (Most Zakochanych). Poszliśmy również obejrzeć Panoramę Racławicką, która zrobiła na nas niemałe wrażenie a następnie wjechaliśmy windą na szczyt najwyższego wieżowca w Polsce – Sky Tower, skąd podziwialiśmy panoramę miasta. Po krótkim odpoczynku w hostelu pojechaliśmy tramwajem na wieczorny pokaz grających, kolorowych fontann.

Następnego dnia wybraliśmy się do ogrodu japońskiego, a następnie do ogromnego ZOO. Zwiedziliśmy także stadion drużyny Śląska Wrocław i udaliśmy się w drogę powrotną do domu.