Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/users/umniep01/public_html/domains/niepolomice.eu/public_html/szkolawb/maincore.php on line 35

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/users/umniep01/public_html/domains/niepolomice.eu/public_html/szkolawb/maincore.php on line 36

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/users/umniep01/public_html/domains/niepolomice.eu/public_html/szkolawb/maincore.php on line 37

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/users/umniep01/public_html/domains/niepolomice.eu/public_html/szkolawb/maincore.php on line 38

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/users/umniep01/public_html/domains/niepolomice.eu/public_html/szkolawb/maincore.php on line 39

Szkoła Podstawowa w Woli Batorskiej Szóstoklasiści we Wrocławiu
Dodane przez admin dnia Czerwiec 30 2017 13:52:45
Dnia 29.05.2017r. o godzinie 6 rano uczniowie klasy VI wraz z wychowawcą Grażyną Rosiak, opiekunem Mariolą Grochot i Panem przewodnikiem wyjechali na wycieczkę do Wrocławia. Pogoda była słoneczna, lecz w połowie drogi zaczął padać deszcz. Gdy dojechaliśmy na miejsce, od razu rozpoczęliśmy zwiedzanie. Najpierw obejrzeliśmy przepiękną gotycką Archikatedrę św. Jana Chrzciciela, w której znajdują się największe organy w Polsce i jedne z największych na świecie. Później podziwialiśmy wrocławski rynek, jego kolorowe kamieniczki nadają temu miejscu niesamowity urok. Następnie udaliśmy się do Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego, mijając po drodze Most Tumski (Most Zakochanych). Poszliśmy również obejrzeć Panoramę Racławicką, która zrobiła na nas niemałe wrażenie a następnie wjechaliśmy windą na szczyt najwyższego wieżowca w Polsce – Sky Tower, skąd podziwialiśmy panoramę miasta. Po krótkim odpoczynku w hostelu pojechaliśmy tramwajem na wieczorny pokaz grających, kolorowych fontann.
Następnego dnia tuż po śniadaniu wybraliśmy się do ogrodu japońskiego, a potem do ogromnego ZOO. Zwiedziliśmy także stadion drużyny Śląska Wrocław i udaliśmy się w drogę powrotną do domu.
Wycieczkę uważamy za bardzo udaną, choć mogłaby być nieco dłuższa. Wrocław bardzo nam się podobał, czujemy mały niedosyt i dlatego z pewnością wiele osób zechce powrócić do tego miejsca. Świetnie się bawiliśmy, poznaliśmy zabytki tego pięknego miasta i jego niepowtarzalny urok. Wszystkim polecamy odwiedzenie Wrocławia.