Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/users/umniep01/public_html/domains/niepolomice.eu/public_html/szkolawb/maincore.php on line 35

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/users/umniep01/public_html/domains/niepolomice.eu/public_html/szkolawb/maincore.php on line 36

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/users/umniep01/public_html/domains/niepolomice.eu/public_html/szkolawb/maincore.php on line 37

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/users/umniep01/public_html/domains/niepolomice.eu/public_html/szkolawb/maincore.php on line 38

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/users/umniep01/public_html/domains/niepolomice.eu/public_html/szkolawb/maincore.php on line 39

Szkoła Podstawowa w Woli Batorskiej Wycieczka klasy Va do Rabki Zdroju
Dodane przez admin dnia Czerwiec 11 2017 16:49:19
Dnia 29 maja 2017r. wyjechaliśmy pod opieką wychowawcy - pani Marzeny Solarz oraz pani Magdaleny Kosińskiej na trzydniową wycieczkę do Rabki-Zdroju.
Po dotarciu do ośrodka i rozpakowaniu bagaży ruszyliśmy z przewodnikiem zwiedzać miasto i Park Zdrojowy, a następnie udaliśmy się na czerwony szlak, który w niecałe dwie godziny zaprowadził nas na Maciejową (815 m n.p.m.). Pomimo, że Maciejowa to niezbyt wysoki szczyt w Gorcach, można stamtąd podziwiać przepiękne widoki, miedzy innymi na Babią Górę i Tatry. Odwiedziliśmy też schronisko PTTK, zwane Bacówką na Maciejowej, gdzie raczyliśmy się pysznym sernikiem na ciepło.
Drugiego dnia naszej wycieczki zaraz po śniadaniu, pod opieką przewodnika wyruszyliśmy w Beskid Wyspowy. Zdobyliśmy jeden z najtrudniejszych szczytów tego pasma-Luboń Wielki (1022m n.p.m.). Po drodze pan przewodnik gwarą góralską opowiadał nam ciekawe legendy i historie związane z regionem. Wieczorem właściciele ośrodka przygotowali dla nas potrawy z grilla.
Ostatniego dnia po śniadaniu spakowaliśmy bagaże, a następnie poszliśmy na ścieżkę edukacyjną Krzywoń, gdzie mieliśmy okazję podziwiać piękno gorczańskiej przyrody. Udało nam się również zobaczyć salamandrę plamistą. Po zakupieniu pamiątek w centrum Rabki i zjedzeniu obiadu pożegnaliśmy sympatyczną właścicielkę ośrodka i udaliśmy się w drogę powrotną do Woli Batorskiej. Uważamy, że wycieczka była bardzo udana i dostarczyła wszystkim niezapomnianych wrażeń. Przez cały czas towarzyszyła nam piękna, słoneczna pogoda.